|
WebPositioning |
|
Pozycjonowanie jest najlepszą i najskuteczniejszą metodą promocji strony w internecie. Pozwala na znaczne zwiększenie odwiedzalności strony (nawet do 50%) przy zachowaniu relatywnie niskich kosztów. Państwa stronę zgłaszamy do najlepszych wyszukiwarek w Polsce i za granicą.
|
|
Gdzie zgłaszamy: |
Ranking wyszukiwarek obliczany jest na podstawie procentowej liczby wizyt dokonanych z wyszukiwarek na witrynach uczestniczących w badaniu gemiusTraffic, z których polscy i zagraniczni internauci wchodzą na polskie witryny. Najlepsze wyszukiwarki, które generują 97% ruchu w Polskim internecie to: google.com, wp.pl, onet.pl.
|
|
Warunki: |
Zanim dodamy Państwa strony, trzeba je odpowiednio przygotować. Wiąże się to z redagowaniem treści strony, tak aby zawierała ona jak najwięcej słów kluczowych. Dlatego potrzebny będzie zestaw słów po których strona miałaby być wyszukiwana, dostęp do strony w celu jej przeredagowania i dostęp do logów serwera.
|
|
Statystyki i raporty: |
Statystyki obejmują:
+ ogólną ilość odwiedzin w zestawieniu rocznym, miesięcznym,
tygodniowym, dziennym i godzinnym (dodatkowo kalendarz
statystyk),
+ procentową liczbę odwiedzin ze względu na rodzaj wyszukiwarek
z jakich trafiono,
+ zestawienie słów kluczowych najczęściej używanych podczas
wyszukiwania,
+ liczbę trafień ze stron polecających, reklamujących
(URL referujący),
+ zestawienie hostów, domen i krajów odwiedzających,
+ najczęściej otwierane podstrony.
Wszystkie dane zebrane i wysłane na podany adres e-mail w jednym raporcie miesięcznym.
|
|
Efekty: |
Na efekty pozycjonowania trzeba poczekać w zależności od wyszukiwarki w jakiej chcemy uzyskać wysoką pozycję. Czas ten jest od nas niezależny i wiąże się z tym, że od momentu zarejestrowania strony w wyszukiwarce, do momentu zaindeksowania strony (czyli faktycznego pojawienia się jej na liście wyników) mija od kilku dni, do kilku miesięcy.
|
|
Koszty: |
Koszty związane z pozycjonowaniem strony to:
+ koszt przygotowania strony, analizy logów i zgłoszenia
(jednorazowo),
+ koszt utrzymania pozycji (miesięcznie),
+ koszt raportowania (miesięcznie).
|
|
|
|
|